Jedyny taki katalog polskich torrentów w sieci. Najlepsze torrenty w jednym miejscu.

Korzystanie ze strony jest darmowe. W przeciwieństwie do konkurencji nie kasujemy kont użytkowników bez ich wyraźnej prośby.

Torrent: Sid Meiers Civilization VI *2016-2020* (FULL +DLCs) [ver.1.0.9.9] [MULTI-PL] [EXE]

Sid Meiers Civilization VI *2016-2020* (FULL +DLCs) [ver.1.0.9.9] [MULTI-PL] [EXE] torrent
Dodał: rutmotors
24.10.2022 11:25
Kategoria: Strategiczne

Rozmiar: 11.36 GB
Seed'ów: 0
Leecher'ów: 0
Pobrań: 0

Kondycja:
 


» Komentarze [0]
» Obserwuj
» Zgłoś plik
INFO

Wydanie: *2016-2020*
Gatunek: Strategiczne, Ekonomiczne, Strategiczne wojenne
Producent: Firaxis Games
Wydawca: 2K Games
Tabletka: build-in (CODEX)

DLC:
* Pakiet scenariusza wikingów
* Pakiet cywilizacji i scenariusza Polski
* Pakiet cywilizacji i scenariusza Australii
* Pakiet cywilizacji i scenariusza Khmerów i Indonezji
* Pakiet cywilizacji i scenariusza Persji i Macedonii
* Pakiet cywilizacji i scenariusza Nubii

OPIS

Szósta odsłona legendarnego cyklu turowych strategii, pozwalających na pokierowanie wybraną cywilizacją na przestrzeni kilku tysięcy lat jej rozwoju. Za powstanie gry odpowiada tradycyjnie studio Firaxis Games, a patronat nad produkcją objął sam twórca serii, Sid Meier.
Sid Meier’s Civilization VI to szósta odsłona legendarnej serii strategii turowych, pozwalających zbudować i rozwijać imperium na przestrzeni kilku tysięcy lat historii świata. Deweloperem gry jest studio Firaxis Games, czyli założony przez twórcę serii – Sida Meiera – zespół, zajmujący się rozwijaniem cyklu od czasu Sid Meier's Civilization III. Sam Meier przyjął zaś ponownie rolę duchowego oraz artystycznego patrona produkcji i nie był bezpośrednio zaangażowany w prace deweloperskie. Poprzednia, piąta odsłona marki była swoistym restartem serii, upraszczającym wiele elementów, które mogliśmy znaleźć w poprzedniczkach, w związku z czym na starcie brakowało w niej licznych aspektów rozgrywki z wcześniejszych Cywilizacji. W przypadku szóstej części cyklu twórcy nie chcieli popełniać tego samego błędu, więc większość nowości wprowadzonych przez piątkę i jej dodatki na podstawie sugestii graczy znalazła miejsce także w „podstawce” Sid Meier’s Civilization VI. Producenci skorzystali również z doświadczeń zdobytych podczas prac nad wydaną w 2014 roku poboczną odsłoną serii, Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth.
Sid Meier’s Civilization VI jest klasyczną strategią turową, należąca do segmentu gier 4X. Tytuł został stworzony z myślą zarówno o weteranach gatunku, jak i kompletnie początkujących graczach, którym w poznaniu tajników zabawy pomaga rozbudowany samouczek. W trakcie rozgrywki wybieramy jedną z historycznych cywilizacji, a następnie, kształtując politykę i kierunek rozwoju państwa na przestrzeni kilku tysięcy lat, prowadzimy je do zwycięstwa, możliwego do osiągnięcia w pięciu różnych wariantach. Pierwszą kluczową nowinką wprowadzoną przez Civilization VI jest sposób, w jaki rozwijamy miasta. Podobnie jak w Endless Legend, zajmują one teraz więcej niż jedno pole na mapie, a gracze mogą wybierać miejsca, w których powstawać będą kolejne dystrykty metropolii, stawiane wraz ze wzrostem liczby jej ludności. Dzielnice podzielone zostały na wiele kategorii – m.in. przemysłowe, naukowe, handlowe czy wojskowe. W zależności od miejsc, w których powstaną, dostarczać będą nam dodatkowe bonusy, a w przypadku miast przeciwnika – informować o roli, jaką pełnią w jego imperium. Tak więc premię do produkcji otrzymamy, np. zbudowawszy dystrykt przemysłowy na złożach minerałów. Z kolei dodatkowe pieniądze dostarczać będzie nam dzielnica handlowa usadowiona nad rzeką. Specyficzną rolę pełnią obozy militarne, które – podobnie jak otoczone murami miasta – posiadają jeden atak w turze (identycznie jak w poprzedniej części, miasta mogą samodzielnie niszczyć jednostki przeciwników). Zmianom uległ również system rozwoju naukowego. Twórcy nie porzucili klasycznego drzewka technologicznego, ale postanowili nieco uatrakcyjnić ten element zabawy. Prawie do każdego wynalazku przypisany jest miniquest, który po wypełnieniu zapewni nam 50% premii do badań nad daną technologią. W praktyce system ten dopasowuje się do naszego stylu gry. Założywszy pierwsze miasto nad morzem, otrzymamy możliwość szybszego rozwoju marynarki. Z drugiej strony, cywilizacja rozwijająca się w centrum kontynentu będzie wolniej opracowywała technologie morskie, ale może skuteczniej wyspecjalizować się w rolnictwie lub wydobyciu cennych kruszców. Istotnym elementem każdej rozgrywki jest oczywiście konflikt zbrojny. Sid Meier’s Civilization V wprowadziło rewolucyjną zmianę, która sprawiała, że na danym polu może przebywać tylko pojedyncza jednostka. W Sid Meier’s Civilization VI postanowiono złagodzić nieco to obostrzenie, ułatwiając tym samym przemieszczanie wojsk po planszy oraz dodając kolejny aspekt strategiczny do produkcji. Siły wsparcia, takie jak wieże oblężnicze, armaty czy artyleria przeciwlotnicza, mogą być teraz dołączone do innej, standardowej jednostki, np. rycerzy. Podobną ochronę zapewnimy również osadnikom czy robotnikom. To jednak nie koniec: dwie takie same jednostki połączymy na jednym polu w grupę zwaną formacją. Wraz z rozwojem technologii, przyłączymy do niej coraz większą liczbę żołnierzy tego samego typu, tworząc oddziały i armie. Zachowują się one jak pojedynczy wojownik, ale dysponują większą siłą. Kluczowe zmiany objęły także system dyplomacji. Każdy komputerowy przywódca ma teraz agendy (schematy zachowania), wpływające na jego politykę wewnętrzną i stosunki z sąsiadami. Pierwsza z nich jest stała i wynika bezpośrednio z jego charakteru, pozostałe będą ukryte i przyznawane losowo. Poznamy je, korzystając z pomocy szpiegów lub uważnie obserwując zachowanie oponenta. Jeżeli np. przeciwnik obsesyjnie buduje kolejne cuda świata, a nasze imperium jest w tym lepsze, będzie starał się nam przeszkodzić lub zdobyć miasta, w których zlokalizowane są ważne dlań unikalne budowle.

WYMAGANIA

Procesor: Intel Core i5 2.5 GHz / AMD FX-8350 4.0 GHz
Pamiec RAM: 8GB;
HDD: 20 GB wolnego miejsca na dysku twardym;
Karta graficzna: GeForce GTX 970 / Radeon RX 570 lub lepsza
System operacyjny: Windows 7, 8/8.1, 10 (x64).

INSTALL

Na czas instalacji wyłącz antywirus lub dodaj do wyjątku w programie antywirusowym!
1. Pobierz.
2. Prawym przyciskiem myszy kliknij na "Sid.Meiers-Civilization.6.exe" i wybierz opcję "uruchom jako administrator".
3. Graj!

Do Poprawnego Funkcjonowania Gry, Prosze Upewnij Sie, Czy Masz Zainstalowane i Zaktualizowane Niezbedne Bibloteki w Swoim Systemie:

1. Visual C++ - https://zapodaj.net/76722d2ef8519.png.html
2. DirectX - https://zapodaj.net/de193fe822d7f.png.html
3. Najnowsze Sterowniki Karty Graficznej

SCREENY

User image
User image
User image
User image
User image
User image
Trailer
Ocena użytkowników Help
Działa(0) | Fake(0) | Nie działa(0) | Wymagane hasło(0) | Wirus(0)
Statystyki seed/leech Ostatnio aktualizowane: 2022-12-19 22:36:32 [Aktualizuj]


Napisano: 05.02.2023 14:48
 
Nikt jeszcze nie skomentował tego torrenta... Może Ty to zrobisz?
Oświadczenie: Pliki prezentowane w katalogu nie znajdują się na serwerach wortalu. Użytkownicy zezwolili na ich udostępnienie. Administrator serwisu BitNova.info oraz właściciel serwera nie może ponieść konsekwencji za to co użytkownicy udostępniają i publikują. Pamiętaj! Nie możesz używać tego serwisu do rozpowszechniania lub ściągania materiałów do których nie masz odpowiednich praw lub licencji. Użytkownicy są odpowiedzialni za przestrzeganie tych zasad.

(Disclaimer: None files presented in the directory aren't hosted on servers vortal. Users allow their release. The administrator of site BitNova.info and owner of the server can not be held responsible for what its users post, or any other actions of its users. You may not use this site to distribute or download any material when you do not have the legal rights to do so. It is your own responsibility to adhere to these terms.)
» Zgłaszanie nadużyć / Abuse